"Аққу" тобы, «Арайлы алтын күз» ҰОҚ
Тақырыбы: « Арайлы алтын күз»
Мақсаты: Балалардың ойын арқылы байланыстырып сөйлеуге, әңгіме құрастыруға, заттың түр - түсін және де басқа ерекшеліктерін айта білуге үйрету. Күз мезгілі туралы білімдерін тианақтау, бекіту.Ой- өрісін қимыл- қозғалысын дамыту,табиғатты аялауға, әсемдікті көре білуге тәрбиелеу.
Билингвалдық компанент: сары жапырақ- жельтый листья, күз- осень, жаңбыр-дождь, жел-ветерь.
Қолданылатын көрнекіліктер: бейне — сюжет (күз мезгілінің көріністері), қима суреттер, көкөністер, жемістер муляжі, АКТ мен жұмыс
Әдіс-тәсілдер: көрсету, әңгімелеу, сұрақ- жауап, әңгіме құрастыру, жұмбақ жасыру, сипаттау, ойын
- Балалар, жылдың неше мезгілі бар?
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Үш ай: Сентябрь, октябрь, ноябрь.
-Балалар, бізге Күз ханшайымынан хат келіпті, сендерге тапсырма беріпті, орындайсындар ма? Ендеше сендер екі топқа бөлініңдер, қай топ белсенді қатысып, сұрақтарға жауап берер екен.
1-тапсырма:Мен сендерге өлеңнен үзінді оқимын, ал сендер мұқиат тыңдап,қай жыл мезгілі екенін табыңдар:
Жел тынымсыз гуілдеп,
Болып кетті тым ұзақ.
Шуылдайды тал, терек
Жапырағын жұлғызып.
Сары жапырақ жауады
Сары құйын ұйытқан
Сапырады ауаны.
Ой, алақай, тамаша
Шашу шашты жапырақ.
-Дұрыс айтасыңдар, әрине бұл –күз.

-Күз екенін қалай білдіңдер?

Күз мезгілі 3 кезеңнен тұрады: Ерте күз, Алтын күз, Қоңыр күз.
-Бүгін күз мезгілінің соңғы күні, ертеңнен бастап қыс мезгілі келеді.
Балалар барлығымыз көгілдір экранға назар аударайық.
2-тапсырма:Сурет бойынша әңгіме құрастыр! (АКТ- мен жұмыс)
АКТ бойынша екі топ екі суретті әңгімелейді.
3-тапсырма:-Қандай көкөністер мен жемістерді білесіңдер?
-Көкөністер қайда өседі, ал жемістер қайда өседі?
-Балалар осы тапсырманы орындау үшін ойын ойнайық, Ойын: «көкөністер мен жемістерді ажырат» деп аталады.
Шарты: Бірінші топ- жемістерді тауып, ақ себетке салады, ал екінші топ-
көккөністерді тауып қоңыр себетке салу керек.
Сергіту сәті:
Қатты -қатты жел соқты: гу- гу- гу,
Жапырақтар қол соқты : ду- ду- ду,
Шыдай алмай жапырақтар: пах- пах- пах,
Билеп кетті қалықтап: ах- ах- ах
4-тапсырма: тақтамен жұмыс.
Шарты: балалар АКТ-дағы құрастылыған күзгі суреттердің кемшіліктерін табу.
5-тапсырма: қима суреттерден күз мезгілінің ерекшеліктерін тақтаға құрастыру.
6-тапсырма: Дидактикалық ойын: «Күз белгісі неде?»
Балалар педагогтың күз туралы қойған сұрағына жауап беріп, қай топ тез жауап берсе сол топ жеңімпаз атанады.
- Күзде жапырақтар... (сарғаяды)
- Күзде күн...(суып, жаңбыр жауады)
- Күзде құстар...(жылы жаққа ұшады)
- Күзде жаңбыр жауғанда...(адамдар қолшатыр ұстайды)
- Күзде жеміс- жидек...( піседі )
- Күзде адамдар астықтарын...(қоймада сақтайды).
Сұрақ:
-Неге бұл жыл мезгілін «алтын күз» деп атайды?
-Күз мезгілінен кейін қандай мезгіл келеді?
- Күз мезгілі мен қыс мезгілінің айырмашылығы неде?
-Неге күз мезгілінде үш ай бар?
-Бүгінгі оқу қызметінде қандай тапсырма орындадыңдар?
Қорытындылау:
-Балалар, міне Күз ханшайымның тапсырмасын орындадыңдар, жарайсыңдар.
-Енді екі топтың балын санап, жеңімпаз топты анықтайық.